marți, 25 aprilie 2023

25 aprilie 2023 - Ma imprietenesc cu banii


Faptul ca nu castig atat cat imi doresc...inca...ma face sa insist asupra programelor legate de bani. Piramida lui Maslow arata faptul ca pentru a fi interesat de satisfacerea nevoilor superioare, trebuie sa ne ocupam intai de cele de baza. Si cred ca lucrurile ar fi mult mai bune in lume daca toti oamenii ar avea nevoile de baza satisfacute. Dar, cum fiecare a venit aici sa invete alte lectii si oamenii sunt pe nivele diferite, ma ocup de mine. Simt ca sunt pregatita pentru nivelele superioare si trebuie sa lamuresc asta cu banii odata pentru totdeauna pentru ca ma incurca...si deja ma plictiseste. Nu ma mai consum atat de mult cu banii, dar ar fi frumos sa nu mai am DELOC grija lor.

Fara sa ma cobor din pat, inca in starea theta de dimineata, incep sa ma gandesc de ce nu am banii pe care mi-i doresc. Da, este adevarat, veniturile sotului ne sunt suficiente, suntem OK, nu avem facturi, traim linistit la tara, dar sunt atatea lucruri pe care mi le doresc, de ex. cursul ADN 3 care costa destul de mult...

Imi vine in minte faptul ca nu am bani pentru ca ma tem sa nu ii pierd daca ii tin pe card, daca ii am in format electronic - am tot vazut diverse materiale despre modificarile din sistemul bancar, despre monede digitale, despre bani care expira. Nu ma mai uit acum la toate tampeniile, dar programele sunt deja acolo si frica de a nu pierde banii de pe card. Deci...sa lucram un pic la asta.

Scot urmatoarele programe:

Ma tem sa pierd banii daca am multi

Ma tem sa imi ia cineva banii

Ma tem sa raman fara bani daca am

Ma tem sa nu dispara banii de pe card

Ma tem ca banii electronici dispar

Ma gandesc sa descarc energia banilor (din manualul ADN Avansat) si urmatoarele programe prin care intentionez sa ma imprietenesc cu banii (pe care i-am considerat mereu o energie departe de mine, distanta, asa cum era si Creatorul inainte de cursul theta):

Eu am o relatie buna cu banii

Banii ma iubesc

Eu iubesc banii

Energia banilor imi este accesibila

Eu respect banii

Banii ma respecta pe mine

Am mereu bani

Castig bani in cel mai bun mod pentru mine

Traiesc in abundenta

Traiesc in abundenta de bani

Banii sunt prietenii mei

Banii vin la mine

Am o relatie excelenta cu banii

Banii imi sunt familiari

Banii ma indragesc

Am mereu toti banii de care am nevoie

Am mereu toti banii pe care mi-i doresc


Si pentru ca activitatile pe care le fac acum pentru bani incep sa nu ma mai atraga, descarc si urmatoarele programe:

Benii vin la mine si din surse nestiute

Banii vin la mine si din surse neasteptate


E drept ca nu ma mai agit atat de tare cu banii, nu mai sunt incrancenata, nu mai sunt dezamagita si disperata - e un pas bun inainte. Vedem in cat timp imi ating tinta si suma lunara pe care mi-am propus-o, de 4 cifre in euro...deocamdata sunt foarte, foarte departe, dar lucrurile se pot schimba oricand. 


Actualizare: la 2 ore dupa ce am publicat acest articol, am primit un proiect care mi-a permis sa platesc cursul "Jocul vietii" cu Delia Turcan. Asa da! Banii sunt prietenii mei :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

1 mai 2024 - ma inscriu la doua cursuri noi Theta cu Isabela Georgescu

22 - 23 iunie 2024 - Manifestare si abundenta 28 - 30 iunie 2024 - reiau cursul Jocul vietii , curs pe care am incercat sa il mai urmez anul...