miercuri, 26 aprilie 2023

26 aprilie 2023 - How to Get Rich by Ramit Sethi Netflix - extrag, testez si lucrez convingeri limitative despre bani


Urmaresc cu destul interes serialul de 8 episoade "How to Get Rich" de pe Netflix cu Ramit Sethi si identific urmatoarele convingeri limitative. Nu am decat vreo 5 dintre ele, dovada ca am lucrat intens cu banii, dar vi le trec mai jos, poate vreti sa le testati:  

Mă tem să vorbesc despre bani 

Pot avea o viață îmbelșugată

Dacă faci mulți bani, știi cum să-i administrezi

Simt că banii mă controlează

 Mă tem că atunci când câștig bani mulți partenerul meu se simte frustrat

 Banii creează discuții aprinse

 Banii creează certuri

 Dacă nu ai o casă, ești un ratat

 Comunic bine în legătură cu banii

 Banii sunt un subiect sensibil

 Mă simt confortabil să vorbesc despre bani

 Banii sunt un lucru negativ

 Banii sunt făcuti pentru a fi cheltuiti

 Dacă îl ai pe Dumnezeu, îți mai trebuie și bani nu

 Banii aduc confort

 Eu respect banii

 Sunt conștientă de bani

 Am încredere în bani

 Am o  viziune despre bani

 Am  o strategie despre bani

Banii ma motiveaza

Vorbesc despre bani cu soțul meu doar când mă cert

Înțeleg banii

Mă îngrijorez în legătură cu banii

Trebuie să economisești banii

 Apreciez banii

 Cheltui banii impulsiv

 Banii sunt o povară

 Pun banii pe primul loc

 Cunosc adevărata valoare a banilor

 Cheltui într un mod irațional

 Apreciez banii

 Este complicat să obții bani

 Poți obține bani mulți doar din investiții complicate

 Mă  mă simt în siguranță în privința banilor

 Sunt încrezătoare în privința banilor

 Stiu să deconectez emoțiile de bani

 Banii curg liber spre mine

 Banii sunt importanți 


Revin cu alte idei si convingeri testate si lucrate...


Pana atunci, ma pregatesc pentru cursul Dig Deeper cu Georgeta Sultan din 29-30 aprilie. Citesc si revizuiesc manualul DNA Avansat - mai am niste sentimente de descarcat pentru care am inregistrat deja meditatia pe telefon, citesc cartea despre Cele 7 planuri ale existentei (mai am vreo 100 de pagini, nu o termin pana sambata) si Terapia Teta - Scoaterea la lumina a convingerilor ascunse (pe care aproape am terminat-o si care are legatura cu Dig Deeper)...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

1 mai 2024 - ma inscriu la doua cursuri noi Theta cu Isabela Georgescu

22 - 23 iunie 2024 - Manifestare si abundenta 28 - 30 iunie 2024 - reiau cursul Jocul vietii , curs pe care am incercat sa il mai urmez anul...