sâmbătă, 22 aprilie 2023

21 aprilie 2023 - Lucrez rana de umilire, Lise Bourbeau - Cele 5 rani


Acestea sunt programele identificate in cartea lui Lise Bourbeau la capitolul "Rana de umilire". Mi-am confirmat peste trei sferturi dintre ele:

Îmi e rușine de corpul meu

Imi e silă de mine

Găsesc plăcere în suferință

Găsesc satisfacție în suferință

Caut durerea

Caut umilirea

Îmi e rușine de mine

Sunt mândră de mine NU

Sunt murdară

Miros urât

Sunt grasă

Sunt urâtă

Îmi place să mă grăbesc

Imi place să-i ajut pe alții

Imi place să-i servesc pe alții

Simt că alții abuzează de mine

Simt că sunt servitoarea altora

Celor din jur le e rușine cu mine

Mă iubesc pe mine nu

Imi iubesc corpul nu

Imi exprim ușor nevoile nu

Exprim ușor ceea ce simt cu adevărat nu

Sunt hipersensibilă

Fac orice pentru a nu-i răni pe alții

Sunt responsabile de fericirea celorlalți

Râd de mine pentru a face celorlalți pe plac

Imi ascult propriile nevoi nu

Fac orice pentru a fi utilă

Rana de umilință a apărut când mama m-a certat că-mi sug degetul (asta am aflat-o de la mama - aveam pana in 2 ani, eram la bunici la tara iar pe mama o vedeam destul de rar si venid in partea unei persoane mai straine pentru mine, aceasta remarca a fost socanta la acea varsta)

Mă blamez pentru vina celorlalți

Imi asum responsabilitatea pentru probleme care nu-mi aparțin

Sunt liberă nu
Mă respect pe mine nu
Mă ocup suficient de mine nu
Mă pedepsesc
Îmi place să fiu intermediar între alte persoane
Sunt dezgustată de mine
Îmi e rușine de sexualitatea mea
Sexualitatea este un păcat
Plăcerea sexuală este un păcat
Sexul este dezgustător
Sexul este rușinos
Sexul este murdar
Dacă aș fi avut un corp supplu și frumos, aș fi fost prea sexy
Sexul este jenant
Am dificultati in a ma abandona cand fac dragoste
Duc greutăți în spate
Ceilalți mă sufocă
Imi constitntizez greu nevoile
Imi exprin greu cererile
Am dificultăți în a-mi trai plăcerile
Mă simt vinovată daca imi fac placerile
Sunt nedemna
Iau asupra mea responsabilitatile altora
Mă tem de umilire
Sunt grasă
Îmi cunosc nevoile
Imi ascult nevoile
Car multe greutăți virtuale în spate
Sunt hipersensibilă
Mă recompensez prin mâncare
Mama mea este dezgustată de mine
Tatăl meu este dezgustat de mine
Sunt cu adevărat recunoscută
Eforturile mele sunt recunoscute
Mama este o povară pentru mine
Sunt umilă
Sunt neînsemnată
Mă tem de libertate
Sunt demnă de a fi iubită
Sunt demnă de a fi recunoscută
Mă bucur de viață
Mă autoumilesc

Programele sunt in general in ordinea in care le-am gasit in capitol, deci fara o logica anume - testati-le pe toate si inlocuiti-le cu ce simtiti.

Am cerut si vindecarea sufletului ranit, recuperarea fragmentelor de suflet si trimiterea de iubire neconditionata mie, copil in pantec...am aflat mult pe durata meditatiei, semn ca se curata programele. ..revin cu alte programe lucrate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

1 mai 2024 - ma inscriu la doua cursuri noi Theta cu Isabela Georgescu

22 - 23 iunie 2024 - Manifestare si abundenta 28 - 30 iunie 2024 - reiau cursul Jocul vietii , curs pe care am incercat sa il mai urmez anul...