marți, 4 iulie 2023

4 iulie 2023 - rezultate dupa 5 luni de lucru zilnic cu Theta Healing

O sa scriu punctual, nu are sens sa o lungesc prea mult:

- O relatie mult, mult mai buna cu parintii mei, m-am eliberat de multe resentimente, i-am iertat, m-am iertat

- Conexiune mult mai buna cu mama, dorinta de a petrece timp cu ea, de a o vedea mai des, comunicare mult, mult mai buna de ambele parti

- Vindecarea traumei de abandon - relatie mult mai buna cu sotul pe care acum il scutesc de reactii exagerate atunci cand pleaca in deplasari sau nu vine acasa din deplasari in zilele planificate pentru ca apar vizite neprogramate la clienti - sunt mult mai matura, intelegatoare, ma bucur de timpul cu mine

- Relatie mai buna si apropiata cu divinitatea careia nu mai am retineti sa ii cer ceva sau sa ii multumesc

- Bani mai multi, flux mai constant - inca sunt blocaje, dar lucrurile merg mai lin si pe sume mai mari

- Materializez mai usor ceea ce imi doresc

- Incredere mai mare in mine si in viitor

- Cresterea vibratiei personale

- Schimbarea anturajului de cunostinte, oameni cu care nu mai rezonez si oameni noi cu care rezonez

- Schimbarea listei de persoane pe care le urmaresc si de la care invat - am renuntat complet la persoane pe care inainte le urmaream zilnic pt ca nu mai rezonez cu stilul lor panicos si indreptarea spre persoane cu o perspectiva mai pozitiva asupra viitorului si a ideii ca noi suntem singurii responsabili pentru directia in care mergem

- Mai mult timp si bani investiti in mine - cursuri, carti, webinarii - ma respect mai mult, nu ma mai simt vinovata cand fac ceva si pentru mine

- Stabilizare a nivelului de energie - nu mai am fluctuatii atat de mari si nu ma mai simt atat de puternic stoarsa de energei cand merg in oras, reusesc probabil sa imi creez mai usor scut de protectie si nu ma mai intorc de acolo fara vlaga cand trebuie sa fac vizite in oras

- Pace cu preotii si biserica din sat - nu ma mai afecteaza slujbele tot mai rare puse la microfon la maxim afara, ii privesc mai mult cu compasiune decat cu ura; nu ma mai enervez cand aud muzica jalnica pe care o pun la boxe - mai degraba ma amuza cand "scapa" cate o reclama de la YouTube - pt ca preotul canta putin, mai mult sunt video-uri de pe YouTube cu muzica bisericeasca...dar mult, mult mai rar;

- Sotul pleaca mult mai rar in deplasare, petrecem mult, mult mai mult timp cu totii acasa. Oamenii dragi sunt mult mai mult langa mine, asa cum mi-am dorit;

- Am mai scapat de frici

Nu mi-a iesit inca partea de modelare a corpului fizic - inca am burta (dar mananc mai sanatos, nu mai amestec aproape deloc carbohidrati cu proteine si evit carbohidratii cat pot, fara efort, deci o sa se duca si burta intr-o zi), parul inca arata degradat, dar parca e un pic mai bine...parca...

In rest, lucram inainte si vedem ce iese :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

8 luni de Codul emotiilor

 Urmeaza o postare destul de lunga despre experienta mea cu Adina, postare care are rolul de a va face sa intelegeti ca o trauma/problema nu...