marți, 4 iulie 2023

28 iunie 2023 - descopar intamplator o recomandare la o sesiune gratuita de "Codul emotiilor" dupa dr. Bradley Nelson


Dupa 5 luni de lucru intens cu programele limitative legate de bani, cu rezultate bunisoare, dau intamplator...sau nu... peste Adina Pestroiu, ghidul meu pe urmatoarea etapa a vindecarii mele si atragerii abundentei in viata mea. Cred ca abia acum sunt pregatita, dupa 5 luni cu Theta pentru ceea ce are ea de oferit.

Codul emotiilor l-am primit cadou in 2018, am citit atunci cartea in intregime, am incercat sa si lucrez, dar nu am rezonat, nu eram pregatita. Am lasat cartea pe raft timp de 5 ani. 

Sesiunea din 28 iunie a fost foarte bine tintita, m-am simtit eliberata de multe emotii negative, s-a lucrat pe eliminarea la nivel de grup a emotiilor negative captive din zidul inimii si alinierea cu obiectivele noastre de abundenta financiara. Cum au fost peste 200 de persoane, sesiunea a fost un pic cam generala, dar am primit oportunitatea de a participa cu plata la sesiuni similare la care sper sa fie mai putini participanti.

M-am apucat in paralel cu Theta sa lucrez si singura eliberarea emotiilor captive din zidul inimii. Am reusit sa eliberez 6 in prima zi si inca 2 in a doua, zidul subtiindu-se de la 49 de metri la 2 m. Inca mai am doua emotii pe care corpul inca nu vrea sa le elibereze. Le las in asteptare. Sesiunea individuala a fost urmata de doua zile de depresie crunta si stare de rau...probabil de la schimbari...dar cu o stare extraordinara de energie, de bine si de...atragere de bani dupa ce m-am adunat din amortire :)

Revin cu noutati dupa sesiunile cu Adina...prima: 9 iulie...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

8 luni de Codul emotiilor

 Urmeaza o postare destul de lunga despre experienta mea cu Adina, postare care are rolul de a va face sa intelegeti ca o trauma/problema nu...