luni, 17 iulie 2023

17 iulie 2023 - lucrez spontan programul "Poti sa le ai pe toate NU"

Astazi imi atrage atentia urmatoarea postarea si frumusetea acestei femei. In general nu imi pierd vremea citind comentariile, dar astazi ceva m-a facut sa deschid...si bine am facut pentru ca printre ele cineva spunea " Nu poti sa le ai pe toate", drept aluzie la faptul ca nu poti fi si frumoasa, si bogata, si fericita, si mama, si cu un sot bun alaturi...Pai de ce nu, ma intreb eu...Asta e un program limitativ pe care cred ca multi il au. Il testez pe mine si bineinteles ca este acolo.

Il scot IMEDIAT si il inlocuiesc cu:

Poti sa le ai pe toate

Pot sa le am pe toate

Le am pe toate

Poti sa ai tot ce iti doresti

Pot sa am tot ce imi doresc

Am tot ce imi doresc


Chiar asa..de ce nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

8 luni de Codul emotiilor

 Urmeaza o postare destul de lunga despre experienta mea cu Adina, postare care are rolul de a va face sa intelegeti ca o trauma/problema nu...