luni, 17 aprilie 2023

17 aprilie 2023 - Rana de nedreptate, lucrez "Sunt rigida" in profunzime

Am citit din nou, cu mare atentie capitolul despre rana de nedreptate din cartea lui Lise Bourbeau - "Cele 5 rani care nu ne lasa sa fim noi insine" si am identificat urmatoarele programe posibile. Dintre acestea am aflat in urma testarii ca detin foarte multe, peste 80%, mult mai multe decat credeam. Rana de nedreptate o consideram o rana secundara, dar se pare ca nu este:
 

Mă simt apreciată la justa mea valoare NU

Mă simt respectată NU

Sunt respectată NU

Primesc toate lucrurile pozitive pe care le merit NU

Rana de nedreptate mi-a fost provocată de răceala mamei

Sunt perfecționistă

Sunt invidioasă

Sunt invidioasă pe cei care au mai mult decât mine

Cer ajutorul în ultimul moment

Mă tem să cer ajutor

Evit să cer ajutor să nu fiu considerată slabă

Ascund ceea ce simt

Am suficient timp să fac tot ce vreau

Am mereu dreptate Nu

Am suficient timp să fac tot ce vreau Nu

Mă simt nedreptățită

Sunt demnă de tot ceea ce primesc NU

Merit tot ceea ce primesc bun în viața mea NU

Trebuie să fiu extraordinară pentru a merita o recompensă

Muncesc suficient pentru banii pe care îi primesc NU

Am tendința de a exagera

Imi arăt ușor emoțiile NU

Trebuie să fiu perfectă

Trebuie să fac totul perfect

Cer prea mult de la mine

Vreau să rezolv lucrurile imediat

Imi acord timp pentru a simți ceea ce se întâmplă NU

Imi acord dreptul de a fi umană NU

Reușesc ușor sa iert pe cineva care mi-a făcut rău Nu

Fac alegeri corecte NU

Fac ușor alegeri Nu

Sunt exigentă cu mine

Sunt foarte exigentă cu mine

Am o mare capacitate de a mă controla NU

Cer prea mult de la mine

Am dificultăți în a face ceea ce vreau

Mă simt vinovată dacă mă relaxez

Trebuie mereu să fac ceva

Mă simt vinovată să stau în timp ce alții lucrează

Îmi cunosc limitele NU

Cer ușor ajutorul NU

Merit să primesc bani mulți ușor NU

Sunt o persoană critică

Sunt critică cu cei din jurul meu

Sunt obsedată de ordine

Sunt obsedată de organizare

Vreau să fiu perfectă în orice

Sunt dură cu corpul meu

Sunt furioasă pe mine

Am dificultăți in a ma lăsa iubită

Sunt lipsită de afectivitate

Îmi place să fiu atinsă NU

Sunt o persoană închisă

Mă compar mereu cu cei mai buni decât mine

Mă devalorizez

Alții sunt mai buni decât mine

Mă resping

Sunt nedreaptă cu alții

Mă tem de răceală oamenilor

Mă tem de indiferența oamenilor

Sunt vulnerabilă

In viața sexuală reușesc să mă abandonez plăcerii NU

Sunt sexy NU

Imi este dificil să ajung la orgasm

Mă tem să nu fiu criticată

Pot să mă exprim liber

Sunt învidiata de cei care au mai puțin decât mine

Sunt apreciată pentru ceea ce fac

Sunt apreciată pentru ceea ce sunt

Mă tem de autorități

Autoritățile au mereu dreptate

Imi place să-mi ascund emoțiile

Îmi e rușine de mine

Sunt performantă

Am drepturi

Am doar obligații

Merit să primesc cadouri fără a da ceva în schimb

Sunt critică cu mine

Am dificultăți în a-mi arăta iubirea

Mă resping

Toti sunt nedrepți cu mine

Sunt nedreaptă cu mine

Sunt un om bun

Sunt plină de bunătate

Am probleme în viața sexuală în a mă abandona plăcerii

Exprim ușor tandrețe

Comunic ușor

Mă controlez ușor

Mă simt iubită

Mă iert

Sunt fericită


Nu o sa va spun pe care le am - nici nu conteaza - lista este acolo sa va ajute pe voi.

Le-am inlocuit, am trimis iubire copilului din pantec, mie adica, am cerut vindecarea sufletului si recuperarea si purificarea fragmentelor de suflet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

1 mai 2024 - ma inscriu la doua cursuri noi Theta cu Isabela Georgescu

22 - 23 iunie 2024 - Manifestare si abundenta 28 - 30 iunie 2024 - reiau cursul Jocul vietii , curs pe care am incercat sa il mai urmez anul...