luni, 17 aprilie 2023

17 aprilie 2023 - Sunt rigida


Revin la nemultumirile mele legate de bani si de sumele pe care le castig - am impresia ca banii mei vin pe o conducta infundata si din care cu greu iese cate ceva pe langa mornmanele de gunoaie care o blocheaza. Totul a inceput cu aproximativ 2 ani in urma cand am citit cartile lui Denise Duffield- Thomas, carti care m-au convins ca pot avea cantitati imense de bani, mult mai mari decat sparam. La acea vreme eram recunoscatoare de ceea ce castigam, dar stiam ca pot mai mult. Am inceput sa visez la cifre imposibile, sa imi pun tinte mult prea mari fata de nivelul meu de la acea vreme, sa nu mai fiu multumita si recunoscatoare...si de atunci banii mei sunt blocati...si cu cat insist, cu atat se blocheaza mai rau.

Am urmat dimineata urmatorii pasi:

1. Am intrat in starea Theta si am intrebat Creatorul de ce nu primesc banii pe care mi-i doresc. Am primit fraza "Sunt rigida". Da, sunt. Este foarte adevarat. Mi-am amintit imediat de cartea lui Lise Bourbeau - Cele 5 rani care ne impiedica sa fim noi insine si de rana de nedreptate. Mi-am propus sa extrag in detaliu programele legate de aceasta rana din carte. Pana atunci, lucrez doar acest program pe loc.

2. Inlocuiesc programul "Sunt rigida" cu "Sunt flexibila", "Accept si ideile care nu sunt ale mele", "Sunt o persoana flexibila", "Stiu cand trebuie sa accept si ideile care nu sunt ale mele" si "Sunt maleabila"

3. Descarc sentimentul de "Flexibilitate"

4. Vindec sufletul ranit, trimit iubire neconditionata mie, copil in pantec si recuperex fragmentele de suflet.

Ramane sa citesc cartea lui Lise si sa curat si celelalte programe legate de rigiditate pe care le am. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

1 mai 2024 - ma inscriu la doua cursuri noi Theta cu Isabela Georgescu

22 - 23 iunie 2024 - Manifestare si abundenta 28 - 30 iunie 2024 - reiau cursul Jocul vietii , curs pe care am incercat sa il mai urmez anul...