sâmbătă, 15 aprilie 2023

14 aprilie 2023 - o experienta inedita - nu de vindecare ci de iubire si bucurie


Cautand muzica la pian (instrumentul meu favorit) pe YouTube am dat intamplator peste Canon in D de Pachelbel interpretat la pian si vioara. Am simtit cum se opreste lumea in jurul meu - imi aminteam vag de undeva de melodie si abia apoi am aflat ca este mult interpretata la nunti. Iat-o mai jos. Aceasta este versiunea care mi se pare cea mai reusita:

https://www.youtube.com/watch?v=5NgVpzAVgGU


Am folosit testarea musculara si am gasit melodia la nivelul 500 Hawkins - nivelul iubirii. Pur si simplu nu ma puteam opri sa o ascult. Este de o finete si delicatete aparte.

Si apoi mi-a venit o alta idee - sa o ascult cu ochii inchisi in starea Theta - am facut meditatia Theta si odata ajunsa in al saptelea plan am lasat imaginile sa "curga" de la sine. Vedeam flori de cires inflorind in jurul meu, eram imbracata numai in flori albe, pluteam, zburam, simteam o stare extraordinara de bucurie si pace. Extraordinara - nu am simtit niciodata bucurie atat de intensa. Am pus melodia sa se repete din setarile de la YouTube si am ascultat. Nu stiu cat timp - copilul a adormit langa mine si m-am oprit abia cand sotul a intrat de afara sa se culce si el. Mi se pare o experienta fenomenala care deschide noi oportunitati - a folosi starea Theta pentru a experimenta trairi inalte, nu doar pentru vindecare.

Abia astept sa imi gasesc un pic de liniste si sa incerc din nou - un pic mai greu zilele acestea cu musafirii de Pasti, dar o sa reusesc.

Incercati neaparat! Greu de descris in cuvinte bucuria si starea de bine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

1 mai 2024 - ma inscriu la doua cursuri noi Theta cu Isabela Georgescu

22 - 23 iunie 2024 - Manifestare si abundenta 28 - 30 iunie 2024 - reiau cursul Jocul vietii , curs pe care am incercat sa il mai urmez anul...