sâmbătă, 25 februarie 2023

23 februarie 2023 - trimit energie si iubire neconditionata

Pentru ca pe durata noptii sotul meu se simte slabit si ii este frig de la problemele cu maseaua si fata umflata, decid sa apelez iarasi la  Creator.

Intru in starea Theta si vad cand adun energia pamantului ca este de culoare bleu foarte stralucitor si ca strabate toate chakrele mele. Glocul de lumina obisnuit de data asta este bleu foarte luminos. 

 Dau singura comanda pe care o pot da fara acordul unei persoane, anume aceea de a face ca energia din cel mai inalt plan al existentei si iubirea neconditionata sa strabata fiecare celula din corpul lui. La "Arata-mi" vad acelasi bleu cum coboara prin tot corpul lui impreuna cu o alta lumina similara roz. Estimez ca una e energia, cealalta iubirea. Impamantez energia lui si apoi pe a mea si ma culc mai linistita.

Dimineata starea lui este mult mai buna, nu mai sufera de frig si reuseste sa mearga 3 ore in oras la cererea celor de la el de la firma.

Caut sa particip la DNA Avansat cu acelasi instructor, cu rugamintea de a plati cursul in rate, o parte dupa curs pentru ca atunci incasez. Mi se spune ca lista de participanti a fost deja trimisa si nu se mai poate. E ok, inseamna ca trebuie sa mai testez si alt instructor. Ma inscriu la altcineva pentru 31 martie - 2 aprilie. Acum astept sa pot plati...fructrsnta asteptare. Clar mai am de lucru la blocajele legate de bani care ma dispera...

24 februarie - un al treilea instructor scoate o oferta pentru cursul de Abundenta la un pret excelent. Ma inscriu...iarasi astept cu frustrare o serie de bani care trebuiau sa intre pe card de ieri si care imi vor plati acest curs...plus astept aprobarea unui alt proiect care mi-ar aduce diferenta pentru DNA Avansat saptamana viitoare...frustrarile legate de bani sunt tot mai enervante. Simt ca sunt pe punctul de a sparge barajul, dar mai am cativa pasi mici de facut...ii voi face...

1 mai 2024 - ma inscriu la doua cursuri noi Theta cu Isabela Georgescu

22 - 23 iunie 2024 - Manifestare si abundenta 28 - 30 iunie 2024 - reiau cursul Jocul vietii , curs pe care am incercat sa il mai urmez anul...